آنچلوتي:روي گل اول کاسياس بي‎تقصير بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي:روي گل اول کاسياس بي‎تقصير بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي:روي گل اول کاسياس بي‎تقصير بود

آنچلوتي:روي گل اول کاسياس بي‎تقصير بود


کارلو آنچلوتي در مورد شکست رئال برابر اتلتيکو صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی گفت:” باید بررسی کنیم و هر چه سریع تر این مشکل را حل کنیم. نیمه اول خیلی خوب بودیم ، مثل بازی مقابل سوسیه داد اما نیمه دوم خوب نبود.”
وی در مورد هو شدن کاسیاس اظهار داشت:” صدای سوت نشنیدم. نمی دانم هو شد یا خیر.   حواسم به بازی و  امور تاکتیکی بود و توجهی به سکوها نداشتم.”
کارلتو در این باره که شکست تقصیر چه کسی بوده است گفت:” در نیمه اول موقعیت های خیلی خوبی داشتیم اما آن را از دست دادیم. برای بازی مقابل اتلتیکو باید همین گونه بازی را ادامه می دادیم. ما تاوان اشتباهات کوچک خود را دادیم. فوتبال همین است. گاهی لحظات اوضاع خوب پیش نمی رود و تاوان اشتباهات کوچک را می پردازی. اتلتیکو یک موقعیت روی ضربات ایستگاهی در اختیار داشت. باید هر چه سریع تر واکنش نشان دهیم چرا که سه شنبه بازی مهمی در لیگ قهرمانان در پیش داریم.”
مربی ایتالیایی در مورد نگرانی خود در ارتباط با این بازی گفت:” مسلما نگران هستم چرا که این شروع خوبی برای ما در این فصل نبوده است. خوشبختانه تازه در آغاز کار هستیم. پارسال همین مشکل را داشتیم و مطمئنم که با تلاش و کوشش به موفقیت می رسیم.”
وی در مورد گل اول اتلتیکو که برخی آن را تقصیر کاسیاس می دانستند، گفت:” وقتی چنین گلی می خوری، کمترین تقصیر به عهده دروازه‎بان است.”
آنچلوتی در مورد موقعیت های از دست رفته تیمش گفت :” این یک اشتباه کوچک بود. به دنبال گل بودیم و باید بهتر از فرصت ها استفاده می کردیم. بعد از گل‎شان واکنش خوبی داشتیم و سعی کردیم که بازی را در نیمه اول یک‎سره کنیم اما در نیمه دوم تاوان موقعیت هایی را که از دست رفت دادیم.”
وی در مورد مشکل در پیدا کرده سیستم ایده آل گفت:” مشکلی با سیستم 3-3-4 نداریم. برخی بازیکنان باید هماهنگ شوند اما با این سیستم هماهنگ هستیم. مشکل این بود که در نیمه دوم جدی نبودیم. سیستم مشکلی ندارد. با این سیستم تجربه زیادی دارم. در میلان نیز پیرلو که هافبک هجومی بود را به پست هافبک دفاعی بردم. خامس نیز چنین شرایطی دارد. باید تعادل ایجاد کرد.”
وی در مورد اولین بازی چیچاریتو برای رئال بیان کرد:” شرایط مشکلی را پشت سر گذاشت. خیلی تلاش کرد. باید این روند را ادامه بدهد تا این فصل برای تیم مفید باشد.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.